Печать

На струнах серця,натхнення,любові

Опубликовано в НОВИНИ

«На струнах серця,натхнення,любові»

21 березня 2018 року бібліотека коледжу запросила бажаючих на вечір-зустріч у літературній вітальні. Захід проходив саме у Всесвітній день поезії.

        Вірші відомих поетів  та авторські твори звучали у виконанні викладачів та студентів.

 

 

          Серед поетичних творів, які виконували учасники,  можна було послухати вірші Т.Шевченка і В.Сосюри (читала викладач спец.дисциплін  Приступа І.В.); В.Висоцького  (читала викладач зарубіжної літератури  Ястрєбкова  Ю.В.) ; Е.Асадова  і Б.Пастернака (у виконанні студента групи АТВ -16  Б. Ярмолюка). Чудовий вірш німецького поета Г.Гейне «Лореляй» мовою оригіналу читала методист  Тулович  Л.В.  Твори В.Шекспіра та  Р.Рождественського читала студентка групи  ІДП  -17  П.Гурова. Відомий врш Е.Асадова «Они студентами были»  виконала студентка групи АК 17 - Є. Бесарабчик. Твори А.Ахматової читала В.Водоріз, студентка групи ПС 17. А під час виступу Ані Мерліці з групи ПС 17 (вона читала вірш Є.Євтушенка «Людей неинтересных в мире нет») у багатьох слухачів на очах були сльози.

  

         У програмі вечора-зустрічі звучали і авторські вірші у  виконанні Л.А.Бражнік – завідучої  механічним  відділенням, Коренюк Н.М. – заст. директора з виховної роботи, Проценко В. І. викладача української мови та літератури, Міщук О. студентки  групи АТВ 17, Васютіної К. з групи ІДП 17, власні пісні у виконанні завідувача бібліотеки Козлової Л.А.

  

         За відгуками гостей заходу, він пройшов у теплій атмосфері та справив приємне враження. Відмічалось гарне оформлення,цікава подача та душевне виконання віршів і пісень. Побажання від учасників заходу і гостей  - частіше проводити такі вечори із залученням, як найбільшої аудиторії.

 

  • Чому саме цей навчальний заклад ? +

    Тому що ми навчаємо провідним спеціальностям нашого міста вже понад 52 роки !
  • Чи працевлаштомуємо ми ? +

    Так ми гарантуємо працевлаштування кожному нашому випускнику!
  • Чому саме цей навчальний заклад 3? +

    Чому саме цей навчальний заклад 3
  • Чому саме цей навчальний заклад 4? +

    Чому саме цей навчальний заклад 4
  • Чому саме цей навчальний заклад 1? +

    Чому саме цей навчальний заклад 5
  • 1